Langkau ke kandungan utama

90home~My 1st Giveaway


wah...first time join giveaway2 nih..kalo rezeki mane tau kan?kali ni giveaway ni dianjurkan oleh Nurulhuda sempena genapnya beliau menyusukan anaknya farhan sehingga 6 bulan
saje je join ni...sbb slalu tgk org join2..tak penah rs nak join...kali ni teringin plak sbb minat dengan hadiah yang katenya "...insyaAllah sesuatu yang boleh dimanfaatkan..."hehehe
ok...hmm...kene jawab soklan ni..knape nama blog Nurulhuda 90home ??
agaknya bukan 90 yang Nurulhuda maksudkan..mungkin go...jd maksud die go home.. meaning balik rumah laa...hehe...try2 ye dak?mane tau betul kang...

rs nak tambah laa..ttiba terfikir jawapan lain lak...hehe...90home yang Nurulhuda maksudkan tu mungkin sbb beliau menyokong pakatan yang inginkan cuti besalin di Malaysia 90hari kot..hehe 

Ulasan

Nurulhuda berkata…
errrrr....cam dah nak betul...tapi....errrr kita tgk cemaner keputusan nnt...

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^