Langkau ke kandungan utama

monday blue...

ntah kenapa, arini terasa sgt rindu dekat eryna...eryna skarang dah mula bertatih2 nak jalan...hehe..nakal tgk everytime die cuba jalan...slow2 je..takut jatuh...tp kalo dah jatuh, tak serik2..still bangun n jalan lg...really enjoy the moment with u dear...umi rindu sangat kat eryna...

skejap je masa berlalu..skrg eryna dah nak masuk setahun..baru je rsnye preggy, deliver...tgk dia mmbesar, ya Allah...sungguh bermakna...

skarang ni umi tgh godek2 nak buat photobook untuk eryna...umi tak pandai sgt buat..sket2 tu bleh laa...ni je yang mmpu umi bagi for ur 1st birthday...ye sayang...nnt kalo anak umi ni dah besar, umi bg yang lg best...huhu..ape laa tu ye??heheh...adik kot??!!hahaha

skrg ni pun tak abih lg pk nak buat ape ms birthday eryna...nak beli kek katne...nak masak ape..tak buat besar pun..just nak pggil parents n adik2 je...hmmm...tu pun tak bleh nak decide lg..mcmane ni...eryna pun kecik lg..nak masak ape2 pun bukan die bleh makan..hahah...tetamu yang makan..kan??

hmm..ntah laa...rindunye kat sayang umi yang sorang ni...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^