Langkau ke kandungan utama

alhamdulillah..

dah beberapa hari consume shaklee, alhamdulillah..dah nampak kesan positif...kalo sblm ni, dpt 7-8 oz je, 1st day consume aku dapat 8oz...pastu 9oz..hehe...semlam pun 9oz..hepi laa..sbb dapat buat stok lg...walaupun eryna dah masuk 14bulan..aku still lg takut nak ambil mudah bab stok ni..takut jd mcm dulu..mentang2 laa stok byk, aku skip pumping laa...aku tak jg makan lagi..pastu bile cik P... datang, terus drop pengeluaran...ari2 korek stok smpai licin...hahaha...skrg ni, aku bsyukur kerana dikurniakan kawan2 yang byk mmbantu aku...ye laa, family mcm susah sket nak terima aku BF..hehe...sabo ajelaa...

pasal camera aku...skrg ni, kedai yang aku anta baiki camera tu blum pasti lg bile dapat siap...hmm...aku bercadang nak cr camera murah2...bg laa cadangan sket..jenis n kat mane nak cr..kalo ade yang bleh beli online pun takpe..aku nak pkai raye ni....hehehe....cik hubby pun mcm dah bising sket...huhuhu..terpaksa ganti dulu...ye laa...mmg silap aku...:((

aku dah tak tau nak ngomel ape...nak letak gmbar EBM pun tak amik sbb NO CAMERA..huhu...nak letak gmbar lain pun takde mood..mls nak tgk gmbar2 ni..nnt lg laa rs mcm down...huhuhuuhuhu

Ulasan

NOR HASMAH berkata…
Alhamdulillah...mudah2an murah rezeki susu utk Eryna... ;)
Sabihah berkata…
:) TQ ye akak...akak jugak byk bantu sy...:)

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^