Langkau ke kandungan utama

weekend kami...

arini dah ari rabu..patotnye dah lewat nak bercerita weekend ni..tp takpe laa...lebih baik lmbat dari terus takde kan??mcmane nak buat, aku bz sket lately..duk buat tender report ni haa...ni pun sebab dah ngantuk duk belek2 tender2 ni sume, aku pun terasa rajin nak hapdet blog ni...hehehe....

baru2 ni, ari jumaat, aku bwk laa sikecik tu pegi pantai..ye laa, terengganu ni mmg terkenal dgn pantai kan..so, mane lg tempat leisure yang best kalo tak ke pantai..lgpun cuaca pun elok...mmg seswai beno laa kirenya...eryna pun bukan main suke lg die main dgn pasir...hehe...lupe plak nak amik gambar kuda...hhehe..eryna takut tgk kuda... ^_^ elok jugak kalo tak, die tanak balik rumah nak main dgn kuda, pengsan umi hehe

 tgk tu, konon2 cari kulit kerang laa...hehehe


ape2 pun mesti nak dgn abahnya...huhu...

tetiba meragam plak server nih...lembab betul nak upload gmbar2..nnt laa aku upload gmbar...huhuhu..

nak smbung buat keje plak nih...hehehe

^_^

Ulasan

Yaya Azura berkata…
sukenye eryna gi pantai.sume pink..bj pink,seluar pink,kasut pink.Eryna Pinky...comel2...

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^