Langkau ke kandungan utama

cinta sempurna

aku mmg dah lama nak ikuti cerita ni..tp tak sempat je selalu...ye laa...cik hubby suke tgk sports and documentary je...time2 cik hubby takde ni je aku bleh curik2 masa tgk...heheh....

mlm ni, aku berpeluang tgk cite ni...^_^ jalan cerita from ust hasrizal...suke jugak tgk blog die...suke baca cite2 die..buku die?mostly aku beli n baca...love it very much...

blogwalking berhenti sebentar...50++ blog dah aku terjah...nak tgk tv dulu...hehehe

cintakan bunga, bunga kan layu
cintakan harta, hartakan habis
cintakan manusia, manusia kan mati,
cintakan Allah, itu yang hakiki

Ulasan

mcm ni lah berkata…
follow you dan tinggal jejak utk dijejaki
Admin berkata…
cintailah cinta..
heheh slamat berhujung mngu :)

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^