Langkau ke kandungan utama

Antara Dua Darjat

cute-animals-12 gambar hanyalah hiasan…amik dr mr. google…TQ
kenapa mesti ada istilah pangkat dan darjat ni??
ntah kenapa, aku rs seperti kehilangan seseorg dlm keluarga aku…
kalaupun kamu seorg dato’, To’ Puan, Datin, Tan Sri, Puan Sri, walau kamu adalah anak2 mereka sekalipun, jgn laa rs tinggi diri sangat..knape??sbbnye antara kamu dgn kami bezanya cuma pada nama…darah tetap sama merah…masih berpijak dibumi  yang sama…malahan, mungkin kami lebih baik dari kamu dari segi kekeluargaan dan kasih sayang….
hanya sbb aku cuma seorg insan biasa, yang kawen dgn seorg pegawai biasa, pkai kereta biasa2, tinggal menumpang rumah org tua, dan takde baju2 lip lap macam kamu, aku juga ada perasaan…aku juga punya hati…
seseorg dari keluarga aku bakal masuk dlm keluarga kamu…smoga org itu tidak terlupa bahawasanya dia ada keluarga yang besar disini nnt…
knapa aku bleh rs begitu??sbbnya, sidia dlm keluarga aku adalah seorg teman rapat aku sejak dari kecil…aku doakan kamu bahagia nnt..jgn lupekan kami ye…
p/s : bahagia datang dengan usaha…^_^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^