Langkau ke kandungan utama

bird…

aku mlas nak cerita byk sbb aku takde idea..hahah…

dipendekkan cerita, dibelakang rumah aku, ada burung buat sarang, dan dah ada anak pun…eryna melompat2 tgk burung tu bg makan kat anak die…cute gile..^_^

bird tak nampak??

bird4tak nampak lg?? 

bird3 dah nampak kan??hehehe

bird1 gmbar ibunye…

tp gmbar ibu bg makan kat anak dia, tak sempat nak amik…so cute…aku tak penah tgk live mcm ni..rs exited gile…(bukan eryna je yang lompat2..umi pun) hehehehe

p/s : aku tak tau laa nak ckp ape kalo terdengar pasal org buang anak…hmmm…burung pun pandai cr tempat berteduh untuk anak dia…siap cr makan lg…sedar2 laa…hmmm

Ulasan

anumuchan berkata…
Salam..besdey girl dtg jalan2 cni^^ thanks ye sudi wish besdey :D

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^