Langkau ke kandungan utama

Nur kasih; takde mood; salam ramadhan

Korang mesti nak kata aku ketinggalan zaman kan?ape bleh buat,dah nasib badan..hehehe...sikecik tu ada,mcmane laa aku nk g menonton dgn cik hubby..dah laa kat terengganu ni cuma mesra mall je yang ada wayang..huhuhu

Baru je khatam tgk nur kasih the movie...mata bengkak ni..hahah...

Kalo tanye pendapat aku,cite ni best...tp ye laa..pendpat masing2 kan?aku tak nafi,penah dgr org ckp cite ni tak se 'best' drama nye aritu...tp aku tetap suke dgn jln cite dia ni..hheheh

Minggu lepas punye entry,aku ada cite yang aku cuti ari selasa n khamis kan?ari rabu mmg cuti kat trg..oleh sbb cuti panjang sgt,mood keje pun slow je arini..hehe...

Nasib baik laa keje aku dah tak menimbun sgt...jd,sesambil aku buat keje,aku layan laa cite nur kasih tu...hebat tak aku?(ye laa..kalo aku
tak buat cenggitu,mau nye aku tertido buat keje td..hehe

Dh nk dkt pukul 4...lg sejam nak balik ni...tak sbarnye...

P/s : lagi 7 hari lg kita akan bertemu dgn ramadhan...persiapan korang cane?

posted from Bloggeroid

Ulasan

shamyheart berkata…
selamat menyambut puasa. tiada persiapan sb mak yg akan uruskan.. hihi~
Sabihah berkata…
hihihi...besh ah die...ada org tolong uruskan...huhuh

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^