Langkau ke kandungan utama

Tak mampu diungkapkan dgn kata-kata

sesungguhnya Allah saja la yang lebih tahu...

berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul...

aku tak tau nak cite camane tp marilah kita sama2 bdoa agar NORMA sembuh seperti sediakala...dan aku jugak doakan supaya TALIB diberi kekuatan untuk mengharungi semua ni...Allah hanya menguji pada mereka yang mampu..jgn putus asa...

aku tak berani nak cerita panjang2 sbb aku tak nak nangis lg...td masa baca blog MOON...aku dah menangis sperti aku yang duk ditempat mereka...aku tak mampu bercerita...mintak maaf...tp aku mohon sesape yang bace blog aku waktu tu, mai laa kita same2 doa...sape2 yang nak tau cite, meh aku sinopsiskan ceritanye...

norma

Norma menghidap Medulloblastoma...one type of brain cancer... T___T

sorry geng..aku tak mampu nak bercerita pasal dia..tgk gmbar pun dah buat air mata aku bercucuran(dah macam hujan dah ni)...amat2 payah nak diungkapkan...korang pegi laa bace di blog MOON...

sape2 nak tolong...

CIMB

01070068677528

NOORMAWATI MOHD RASIF

p/s : arini hari dia...esok lusa mungkin waktu kita...smoga Allah sentiasa memberi kami semua kekuatan...AMINNN

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^