Langkau ke kandungan utama

Tq Anjung Ikhtisas


Jumaat,23hb sept 2011...aku pegi mjlis hari raya ofis lama aku...sungguh tharu sbbnye dijemput...hepi jugak jmpe kawan2...tq anjung ikhtisas atas jemputan...

Dahlah jemput makan free,dpt plak hadiah...hadiah ape?dpt baju baju batek sepasang..cntik sgt..lupe nak amik gmbar kain tu...warna biru gelap..mntang2 aku masuk ofis gomen,korang belikan aku bj kaler ni ye...tp ape2pun...aku suke n tharu...tq anjung ikhtisas

Masa mjlis,aku kene berucap plak...masalahnye,mane laa aku biasa berucap didalam ape2 mjlis...klo ikut ati aku,byk yang aku nk ckp..klo bleh nak sebut semua org2 yang penah tolong aku tu...tp apekan daya...takut tak tersebut semua...kang ada yang terasa plak...cuma nk ucap terima kasih atas semuanya..tq anjung ikhtisas

P/s : anjung ikhtisas tu tempat keje lama aku..hehe

Ulasan

Dr. Bentara berkata…
panas nak pilihanraya ni memang bnyak dapat benda free

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^