Langkau ke kandungan utama

Kenaikkan gaji


Alhamdulillahh..rmai yang ckp aku beruntung, baru je join gomen, terua dpt kenaikkan gaji...pada aku,rezeki masing2...rsnye kalo yang duk swasta tu byk lagi kenaikkan gaji nye..kn?tak perlu nk tunggu2 bajet2 dr PM..ikut suke bos korang la nak naik byk2 mane..ye tak?

Tp tetap aku bsyukur sbb bleh lah jugak aku bnafas walau dlm lumpur..hehehe...perumpamaan...heheheh

Oleh sbb rmai yang ttnya2 mcmane jadual kenaikkan gaji tu..ye laa,PM umum tu general sgt..ni aku nk senaraikn kenaikkan tu..dapat pun dari kawan kat FB..kalo die tipu,aku pun tipu jugak laa ye...hehehe

Ok..

Gred 1 hingga 16 : RM80

Gred 17 hingga 26 : RM120

Gred 27 hingga 40 : RM160

Gred 41 hingga 48 : RM220

Gred 52 hingga 54 : RM260

JUSA A B C : RM320

P/s : aku baru berangan gaji aku naik RM300..muahahah

Ulasan

Imaan09 berkata…
dear..knapa 49-51 xde? ke mmg dlm perjawatan kerajaan gred tu mmg xwujud..anyway, tq for the info..
Sabihah berkata…
Tu laa...tp dlm list tu senarainya mcm tu...tak tau la plak...huhuh
Sabihah berkata…
Dr. Ben : takde kayanye...hohoho...kerja mkn gaji gini jelaa
lil sis berkata…
wuahhh..ok la jugak kenaikan gaji mcm tu hehehe..thanks che ku sabihah utk info ni ;-)
wan muliani berkata…
Huhu rejeki2... Even dok tao pon k.bie duk group mane..tp ok la kan ade jugok...swasta ni dok tao la bole brp...takot xleh langsung je...tao2 jela..mende sgt keje yan skrg

Catatan popular daripada blog ini

Salam 1 Rejab 1441h

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 dan semua yang membaca. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog CK yang tak seberapa ni. Sesekali bila ada masa terluang, CK akan update blog kesayangan CK ni.  Alhamdulillah hari ini bersamaan dengan 1 rejab 1441h, maka masuk 12tahun ikut kalendar hijrah kami menyusuri liku-liku rumahtangga. Terima kasih Allah atas kurniaan seorang suami yang sangat sabar dengan kerenah CK. Seorang suami yang memahami CK walaupun pada awal-awal pernikahan dulu macam kayu . Terasa seperti baru lagi kami berumahtangga. Masih banyak lagi yang perlu kami betulkan. Kami bukanlah sempurna tapi kami saling menyempurnakan satu sama lain. In shaa Allah Pahit maung kehidupan berkeluarga. Jauh bangun kami bersama. Pernah kami shopping raya malam sehari sebelum raya sebab duit gaji baru masuk masa tu. Bayangkan, baju raya barang2 basah untuk raya semua cari masa tu. Masa tu kami susah. Tapi hari ini bila kami ingat balik, momen-momen tu lah yang buat kami gelak guling...

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...