Langkau ke kandungan utama

Sunday's morning



Selamat pagi malaysia...pada mereka2 yang dah masuk keje arini,selamat menjalankan kerja2 seharian dengan amanah dan berhemah..smoga kerja kita menjadi satu ibadah...pahala ganjarannya..insyAllah...

Kepada mereka2 yang masih berhujung minggu,lakukan lah aktiviti2 yang berfaedah hujung2 minggu ni.jgn asyik nak tido aje..bwk laa anak2 isteri/suami berlibur dihujung minggu..setelah penat bkerja/bersekolah 5/6 hari sminggu,hujung minggu adalah waktu yang ditunggu2 oleh isteri/suami/anak2 untuk beriadah...ape lah salahnya luangkan sedikit masa bersama kluarga dihujung2 minggu ni..kan?

Ok...berbalik kpada kehidupan aku plak...oleh sebab teka teki semalam takde sape yang bleh jawab..aku tpaksa simpan jela hadiah tu..nnt aku bg soalan lain..nak tau jawapan?buah perah...heheh..kalo sape2 tak kenal,sila lah google ye..rsnye sedap..mcm kacang tanah gitu..cuma kacang tanah lebih keras dan rangup...heheheh

Aku dah kat ofis ni...perut lapar...mata layu..hehe..smalam byk cerita best kat tv..menyesal betul tgk semalam..padahal aku dh bpuluh2 kali tgk cerita tu..ish2...ape bleh buat..

P/s : mulakan hari anda dgn bismillah...^^

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^