Langkau ke kandungan utama

Game lover


Sape yang tak suke main game?aku paling suke..tp tak lah mcm boboys..aku tak suke game tembak2..aku suke game relax2 je...hehe

Sejak aku kecik lg aku suke main...kalo dulu ms skolah rendah,aku main game yang dlm komputer tu je..ala...solitaire,minesweeper..hehehe...

Bila dah besar ni, mula suke main game susun2, game buat kek, game buka restoran..ahaks..mcm bdk2...sabo ajelaa...smpai harini pun aku masih lg tak bleh buang tabiat main game ni...teruk kan?hehehe...kdg2 smpai tak tido pun takpe..huhuhu...

Knape main game?ntahlah..lain org lain pendapat..tp aku main game untuk lepas tensen...dulu keje menimbun..sesekali main game terasa tenang je..tgk pelanggan beli kek yang kita buat rs puas ati sgt2...hehehe..tp skrg,keje dah takde..but still main game..knape ye?sbb takde keje yang nk buat..hahaa...mengisi masa lapang..hahahah

Skrg ni duk main game bakers story, farms story, fashion story,mahjong dan mouse trap..hahahaha

P/s : korang2 suke main game ape?jom kongsi...hehehe

Ulasan

Dr K berkata…
kecik2 dulu suka main Super Mario.

dah besar sikit main game PS2..suka game bola..

sekarang main Angry Bird & Alien VS Plant aja..hahaha
Sabihah berkata…
DZ... Super mario pun best tp dulu kalo nk main game tu kne pkai kotak ape tah nama die..mak tak beli..tumpng main rumah org je..heheh

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^