Langkau ke kandungan utama

Happy holiday

Aku yakin,org yang baca blog aku ni sume tak smbut krismas..bukan glemer sgt pun..hikhik...tp yang pasti,semua bercuti..kecuali mereka2 yang tpksa bekerja..huhuhu...

Buat ape cuti kali ni?aku?semalam aku g mesra mall...pegi tgk wayang...ye laa..kat trg ni mane ada panggung...ada kat mesra mall tu je satu..sanggup tinggal eryna,sanggup drive 2jam just for tgk movie...

Rsnye last time aku tgk movie masa mula2 kawen...means 3 tahun lepas laa lebih kurang...hohoho....masa tu tak mengandungkan eryna lg...bleh laa...once pregnant,mls nk gerak kan...pastu branak,eryna plak menyusu...oleh sbb aku sayang eryna lebih dr aku sayang movie2 fav aku,aku buat derkkk je..sabo ajelaa...hehehe

Semalam masa pegi pun,teringat2 eyna...mane penah aku tinggal eryna dgn sesape...nnt eryna dah besar sket,umi bwk ye sayang...bukan tanak bawak,takut die bosan...kat rumah pun tak tgk tv,mcmane nk mengadap wayang smpai 2jam kan?tu yang aku pk..kang tak pasal2 eryna buat wayang sendiri kat belakang...bguling2 atas lantai..hohoho

Aku tgk cite ape?of coz laa bukan ombak rindu...walau teringin jgk nk tgk,tp mcm aku ckp dlm entry sblm ni,takut tak seindah yang disangka...huhuhu....aku tgk MI4 dan sherlock holmes....2 cite straight hokay...pkul 7 mlm masuk sherlock, pkul 930 plak masuk MI4...mcm lepas gian plak..hakhakhak

Nnt laa aku cite preview kedua2 movie tu...ye?skrg aku nak g iron baju untuk keje esok..hehe..selamat bercuti semua....




My sis in law tgk cite ni...hehe...alif ba ta...alif ba ta..alif ba ta

P/s : pada aku, cite SH lg best dt MI4 kali ni...hukhukhuk...

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Salam 1 Rejab 1441h

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 dan semua yang membaca. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog CK yang tak seberapa ni. Sesekali bila ada masa terluang, CK akan update blog kesayangan CK ni.  Alhamdulillah hari ini bersamaan dengan 1 rejab 1441h, maka masuk 12tahun ikut kalendar hijrah kami menyusuri liku-liku rumahtangga. Terima kasih Allah atas kurniaan seorang suami yang sangat sabar dengan kerenah CK. Seorang suami yang memahami CK walaupun pada awal-awal pernikahan dulu macam kayu . Terasa seperti baru lagi kami berumahtangga. Masih banyak lagi yang perlu kami betulkan. Kami bukanlah sempurna tapi kami saling menyempurnakan satu sama lain. In shaa Allah Pahit maung kehidupan berkeluarga. Jauh bangun kami bersama. Pernah kami shopping raya malam sehari sebelum raya sebab duit gaji baru masuk masa tu. Bayangkan, baju raya barang2 basah untuk raya semua cari masa tu. Masa tu kami susah. Tapi hari ini bila kami ingat balik, momen-momen tu lah yang buat kami gelak guling...

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...