Assalamualaikum semua...sorry sebab dh lama menyepi...
Alhamdulillah...my lovely gadjet dh dpt dh..heheh...bleh laa bersiaran siang malam lepas ni...jgn lupe jenguk ye...hehehehe
Meh nk cerita pasal customer service maxis centre(MC) ngan htc(HC)...kalo laa sesape yang keje kat dua2 tempat ni baca entry aku ni,sorry laa ye..bukan mengutuk..just nak bercerita untuk ingtan aku sendiri...huhuhu
As semua readers2 yang baca blog aku tu tau,gadjet kesayangan aku ni tak bleh nak charge kan,so,aku g laa maxis centre...ye laa kan,aku amik dengan die,mesti laa bile ada masalah aku cr die...kan?bile aku ckp prob htc aku ni,org maxis ckp,aku kene call htc sendiri...aku mcm tkejut mula2 tu..tp tanak laa melenting..aku ok kan aje...
Aku pun g klinik sbb aku tak sihat masa tu...balik klinik,aku call htc...sekali tak angkat...dua kali tak angkat lagi..masuk tiga kali tak angkat,aku pun naik angin..hehehe...dhlaa aku tak sihat,lg laa naik angin..aku pun dengan tak malunye,call maxis careline...cerita masalah aku dr awal smpai akhir...
Yang lebih buat aku naik angin,budak maxis tu ckp sepatutnye maxis centre bleh tolong hantarkan gadjet aku ni kepada htc...hohoho...terus aku melenting...dengan pantas aku g MC kuala terengganu ni...
Sekali lagi org MC suh aku call HTC sendiri...aku pun ckp sy nak jumpe pengurus awk...panggil sekarang...jgn main2 dgn aku...hahaha...bdebar jugak aku..kang yang turun tu cha ya nun alif pastu marah2 mampos..hehehe...
Lebih kurang 30min jugak laa nk tunggu manager die turun...sekali turun,yang namanya irfan dan baik sungguh..terus hilang sakit ati dan turun laa darah aku..hehehe...rupanye mmg sepatutnya customer sendiri call htc sbbnye die mmg akan amik gadjet tu dr rumah dan akan hantar sendiri ke rumah kita...en irfan pun tolong aku call HTC tu...selesai masalah...
Dan inilaa htc ada dengan aku sekarang...terima kasih en irfan sbb tolong aku...sungguh aku saspek laa en irfan ni...mmg patut pun die jd asst. manager...aku plak yang malu sendiri...tp aku tetap argue knape masa aku call maxis careline die ckp cmtu..tp en irfan tenangkan aku dan ckp nnt die akan check siapa yang bckp dengan aku masa tu,pastu die akan explain balik...
Abis cerita aku..ok laa kan?berjela2 dh ni...mcm buang tebiat je..heheh....
P/s : aku sebagai pegawai khidmat pelanggan,sepatutnya aku tak bleh cepat melenting kan?hohoho
Alhamdulillah...my lovely gadjet dh dpt dh..heheh...bleh laa bersiaran siang malam lepas ni...jgn lupe jenguk ye...hehehehe
Meh nk cerita pasal customer service maxis centre(MC) ngan htc(HC)...kalo laa sesape yang keje kat dua2 tempat ni baca entry aku ni,sorry laa ye..bukan mengutuk..just nak bercerita untuk ingtan aku sendiri...huhuhu
As semua readers2 yang baca blog aku tu tau,gadjet kesayangan aku ni tak bleh nak charge kan,so,aku g laa maxis centre...ye laa kan,aku amik dengan die,mesti laa bile ada masalah aku cr die...kan?bile aku ckp prob htc aku ni,org maxis ckp,aku kene call htc sendiri...aku mcm tkejut mula2 tu..tp tanak laa melenting..aku ok kan aje...
Aku pun g klinik sbb aku tak sihat masa tu...balik klinik,aku call htc...sekali tak angkat...dua kali tak angkat lagi..masuk tiga kali tak angkat,aku pun naik angin..hehehe...dhlaa aku tak sihat,lg laa naik angin..aku pun dengan tak malunye,call maxis careline...cerita masalah aku dr awal smpai akhir...
Yang lebih buat aku naik angin,budak maxis tu ckp sepatutnye maxis centre bleh tolong hantarkan gadjet aku ni kepada htc...hohoho...terus aku melenting...dengan pantas aku g MC kuala terengganu ni...
Sekali lagi org MC suh aku call HTC sendiri...aku pun ckp sy nak jumpe pengurus awk...panggil sekarang...jgn main2 dgn aku...hahaha...bdebar jugak aku..kang yang turun tu cha ya nun alif pastu marah2 mampos..hehehe...
Lebih kurang 30min jugak laa nk tunggu manager die turun...sekali turun,yang namanya irfan dan baik sungguh..terus hilang sakit ati dan turun laa darah aku..hehehe...rupanye mmg sepatutnya customer sendiri call htc sbbnye die mmg akan amik gadjet tu dr rumah dan akan hantar sendiri ke rumah kita...en irfan pun tolong aku call HTC tu...selesai masalah...
Dan inilaa htc ada dengan aku sekarang...terima kasih en irfan sbb tolong aku...sungguh aku saspek laa en irfan ni...mmg patut pun die jd asst. manager...aku plak yang malu sendiri...tp aku tetap argue knape masa aku call maxis careline die ckp cmtu..tp en irfan tenangkan aku dan ckp nnt die akan check siapa yang bckp dengan aku masa tu,pastu die akan explain balik...
Abis cerita aku..ok laa kan?berjela2 dh ni...mcm buang tebiat je..heheh....
P/s : aku sebagai pegawai khidmat pelanggan,sepatutnya aku tak bleh cepat melenting kan?hohoho
Ulasan