Langkau ke kandungan utama

Raining saturday

Bangun je pagi ni,tau2 dh hujan...takde laa lebat tp still ujan..takpe laa...dh lama tak ujan di bumi trg kesayangan ku ni..heheh...hujan rahmat...alhamdulillahh

Kenduri arini ada 3 tempat...sempat tak nk pegi byk2 ni...sume kawan..kalo ikutkan ati,tiga2 pun aku nk g...insyAllah kalo takde aral aku smpai laa ye semua... lagipun sesekali mkn gulai kawah..best jugak kan?hehehehe

Cik hubby n eryna masih lg terbungkam tido tu..aku ingat nk iron baju keje dulu laa...masak kejap je kan?hehehe...makan roti pun takpe..kadang2 mkn mknan omputih...ape salahnye..hehehe....

Esok dh keje...sedar tak sedar, nak abih tahun dh...muharram pun dh masuk 14hb dh arini...mlm ni jgn lupe gerhana bulan..jom buat solat sunat gerhana ye...aku difahamkan pkul 10 mlm kalo tak silap...tlupe dh..pastu malas nk godek2 google cr..korang search sendiri laa ye..hehehe...

P/s : selamat berhujung minggu..

Ulasan

Hida Kadiso berkata…
smoge dapat kejar 3 tempat kenduri.. cayok2!! =D
Sabihah berkata…
Satu je sempat setakat ni...sikecik tido...ujan plak tu...sabo ajela..huhuhu

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^