Langkau ke kandungan utama

Terpaksa bercuti

Sminggu ni,aku terpaksa lah bercuti menulis blog..mungkin mlm sempat aku tulis....siang?tak bleh kot...so,kepada readers2 semua..jgn marah ye...aku jugak tak bleh nk jenguk blog korang waktu siang...

Knape?sebabnye gadjet terbaru aku telah dihantar repair..hoho...pakai tak smpai sminggu,dh kene repair...ntahlah...masalah die tak bleh nak charge...aku tak tau masalah charger ke masalah flyer tu sendiri...tp takpe laa...pihak HTC jnji akan siapkan dlm masa seminggu..so,insyAllah nnt aku kembali bersiaran waktu siang...

P/s : aku ada cerita pasal maxis center dan maxis customer service berkenaan HTC Flyer tu..nnt2 ku cerita ye?mlm karang aku jengok blog korang...




Gmbar kaki eryna...die snap sendiri ni...hmm...eryna...eryna

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^