Langkau ke kandungan utama

Gemuk???!!!

Waaahhhhh...aku makin gemuk...ramai yang tegur...waaaaaaa...sungguh sedihhhhhhhhhh

PB?dh sebulan tak pakai...bukan malas hokay...masuk bengkel...repair...aku kan ganas...pkai barang yang paling lasak pun bleh koyak..hikhikhik....tp gemuk ni bukan sbb tak pkai PB..sebab ape?agak2 sebab ape?

No...no...no...bukan mengandung hokay...perut aku still lg mengandung lemak...hukhukhuk...bab ni pun sedih kalo org tanye...ramai org duk tanye "bee ada isi plok ke?" Atau "eryna nak dpt adik ke?" Sorry ye makcik2, adik2, abang2, kakak2....ni i yang gemuk...bulan sbb baby...hukhukhuk

Mungkin sbb aku senang ati...keje relax je...duduk je...hahahaha..pastu makan je memanjang..mane tak naik tubuh..ye tak??stress pun tak...jd makan dengan hati yang senang...mesti laa best kan?

Tp aku nak kurangkan sket berat ni....bagi laa tipss..sis, bro, dato', datin sekalian...sape2 yang penah berdiet dengan jayanya,sila laa berkongsi tips dengan aku...nak dietttt..tolonggggg



P/s : gemuk kan?kan?kan?

Mood : sedih.........

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^