Langkau ke kandungan utama

Selamat pagi ahad

How's ur weekend?ape keje yang dibuat hujung minggu kali ni?yang membina ke tidak?hehehehe

Pagi2 tadi,aku.bangun.tido,byk benda yang aku pikir...betul lah kate pepatah, terlajak perahu bleh diundur2, tp kalo terlajak kata?terlajak perbuatan?hanya kepada Allah je lah aku mampu memohon ketenangan jiwa...kata2 maaf?bibir senang je nak ucapkan..tp ikhlaskah org yang memberi kemaafan?hmmm...

2hari bercuti..ape yang aku sendiri buat?ntahlah...mcm biasa kemas rumah..g rumah mentua..g rumah parents aku...packs with routine activities...jrg sekali aku punya masa untuk buat sesuatu yang selain dari yang biasa aku buat..hohoho...

P/s : smoga hari2 yang mendatang menjanjikan bahagia untuk kita semua..aminn

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^