Langkau ke kandungan utama

Holiday trip - day 1

Oleh sebab aku namakan holiday trip ni, jalan-jalan cari makan (jjcm), maka,mmg betul2 jjcm laa...meg cini aku listkn tempat2 aku n cik hubby nak pergi..

1. Nando's - cik hubby
2. Kenny Rogers - cik hubby
3. Nasi arab - cik hubby
4. Tutti fruttie - aku
5. Lobster - aku
6. Laksa sarawak - aku
7. Mee kolok - aku
8. Ayam penyet - aku
9. Ayam pansuh - aku
10. Umai - aku

Inilah kali pertama eryna aku bawa berjalan jauh...mane pernah bwk eryna jalan jauh2...paling jauh pun kota bharu..tu pun balik hari je...hehehe...cian eryna...tp takpe,sekarang kan dh bawak..

So, hari pertama jjcm aku bermula...aku pergi sogo...biasa laa,aku ni bukannye familiar sgt tempat2 kat KL ni..stakat yang biasa2 tu ok laa...niat dihati pegi sogo ni nak makan nando's ngan kenny rogers..smbil2 tu shopping baju2 kami bertiga...heheh..smbil menyelam,smbil minum air...selagi tak lemas,minum laa byk2..hikhikhik

Dlm pkul 1 tghari gitu,dh shopping sket2,kami pun gerak ke nando's...dh smpai depan tu,tgk menu tak reti laa nak makan ape...dhlah tak tau ape bende yang ada dlm menu tu..hahaha...punyelah semangat kami cari mane nak try nando's ni,last2 mc donald jugak yang masuk tekak..sabo jelaa....

Siap makan,cik hubby ajak g cari cover gadjet...ye laa,market trg tak luas gadjet2 htc ni..alang2 dh smpai KL ni,cari laa semua benda yang diingini..hehehe



Dh beli gadjet tu,terus gerak g KLCC...saje nak cr kenny rogers plak...eryna bukan main lg...mane penah naik LRT...hepi tgk die suke...alhamdulillah..eryna takde masalah langsung bab ni..cuma bile die lenguh dan mengantuk,mula lah buat perangai malas jalan...sabar jelaaa



Shopping complex kat sini mmg byk sedia mainan kanak2...mak pak tunggu sedia duit je...eryna plak,nampak aje die mainan2 ni sume...hukhukhuk

P/s : nnt smbung lain...penat laa..bleh gitu?

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Salam 1 Rejab 1441h

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 dan semua yang membaca. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog CK yang tak seberapa ni. Sesekali bila ada masa terluang, CK akan update blog kesayangan CK ni.  Alhamdulillah hari ini bersamaan dengan 1 rejab 1441h, maka masuk 12tahun ikut kalendar hijrah kami menyusuri liku-liku rumahtangga. Terima kasih Allah atas kurniaan seorang suami yang sangat sabar dengan kerenah CK. Seorang suami yang memahami CK walaupun pada awal-awal pernikahan dulu macam kayu . Terasa seperti baru lagi kami berumahtangga. Masih banyak lagi yang perlu kami betulkan. Kami bukanlah sempurna tapi kami saling menyempurnakan satu sama lain. In shaa Allah Pahit maung kehidupan berkeluarga. Jauh bangun kami bersama. Pernah kami shopping raya malam sehari sebelum raya sebab duit gaji baru masuk masa tu. Bayangkan, baju raya barang2 basah untuk raya semua cari masa tu. Masa tu kami susah. Tapi hari ini bila kami ingat balik, momen-momen tu lah yang buat kami gelak guling...

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...