Langkau ke kandungan utama

Subuh pagi ahad

Sape tgk bola semalam?sila angkat tangan dan kaki...hehehe..aku tanye je.aku tak tgk pun.penat sangat sminggu dua ni.weekends ade aje benda nak kene buat.arini dh kene keje balik...tau tak?kadang2 aku teringin nak rehat je...weekends pun nak duk rumah je...tanak buat ape2...bleh gitu?hehehe

Kelantan vs sime darby...aku rs kelantan menang pun nasib je...ye laa,gol penalti.aku tak tgk tp aku dengar cik hubby duk bising2 semalam..aku layan sikecik tu aje.cik hubby ckp,pengadil berat sebelah.ye ke?sape yang tgk semalam?ce cite ce cite..hehehe

Bayern vs chelsea plak...kire ok jugak laa...seronok sket kot tgk ada tambahan masa lagi pastu last2 penalti...puas ati jugak kan?but still semuanya bergantung pada luck...kalo takde luck,tendang lah mcamane pun,tak masuk punye bola tu..hahaha....kadang2 tgk bola ni,kelakar jugak ye tak?chelsea menang penalti 4 - 3..suke laa cik hubby tu...kegemaran tu.aku tgk aje..kdg2 tanye,yang mane satu chelsea?masa piala dunia,siap aku bleh tanye "chelsea main tak?" Nampak sgt jakunnye...mane laa aku tau..hahahaha

Dh2 membebel..pegi mandi,bersiap...nak g keje laa plak...selamat berhujung minggu kepada sesape yang masih bercuti arini..dan selamat bekerja pada mereka2 yang seangkatan dengan aku yang dh masuk keje arini...hidup.mesti diteruskan...bersemangat sket.keje satu ibadah kan?

P/s : kadang2 permulaan hari bekerja ni,perlu ada motivasi sket...bagi semangat untuk mula bekerja semula selepas bercuti hujung minggu...hikhikhikhik

Ulasan

pena rozie berkata…
rugi bee x tengok bola... best tau. hik...hik...hik...

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^