Langkau ke kandungan utama

1st ramadhan

Dah tak tau nak masak ape..bleh gitu?hahahah...

Cik hubby : u nk masak ape ptg ni?
Aku : ntah..u nk makan ape?
Cik hubby : xtau laa...mee goreng ke?
Aku : 1st day puasa dh mintak mee goreng?hikhikhik

Biasanya,tahun2 lepas,aku akan goreng mee or nasi ni bila dh kering idea nak masak ape...tp arini,awal2 cik hubby tanye kot2 aku nak goreng mee..hikhikhik..sila jgn buat lawak ye u...

Oleh sbb arini ari pertama puasa,confirm2 kuih2 kat bazar ramadhan tu kuih baru buat..kan?so,aku cadangkan kitorg beli jela ape nak makan arini...esok baru pikir nak masak ape..boleh gitu?



Teringin nak makan ketam masak gini..hukhukhuk...

P/s : tak masak time bukak puasa pun,tetap kene masak time sahur nanti..kan?

Ulasan

pena rozie berkata…
masak la ketam tu....
Fariha Sulaiman berkata…
terliur tengok ketam tu bee..
dah beberapa minggu teringin nak makan ketam tapi ketam2 sini tecik sangat.Din cakap nanti makan kulit je..
cksabihah berkata…
PR : arini membeli aje

Fariha : kalo kecik dok best...hehehe

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^