Langkau ke kandungan utama

4th day puasa

Sahur makan nasi goreng aje..malas..bley gitu?hakhakhak...

Esok aku nak g JB...amik adik ipar kat johor...bimbang jugak die nak balik drive sorang2,perempuan plak tu...lgpuj,aku ngan cik hubby rancang nak g jalan2 cari baju raye eryna...alaaa...bukannye kat trg ni takde,cuma dh naik muak tgk baju2 kat trg ni...try cari lain sket...

Baru cadang nak ajak kawan2 kat johor bukak puasa sama2,tapi cik hubby kata mcm tak sempat aje...ape bleh buat..aku bukannye pegi bercuti..lagi pulak,kawan2 sana sume keje...kang ganggu plak..dhlah aku buat keputusan ni baru semalam...esok dh pegi...takkan arini baru nak contact sume org...sure kene marah aje kan?hehehe

Rasenye dh dekat 7tahun kot aku tak jejak JB tu...sejak abis study dulu,tinggal skudai tu,terus tak pegi dh..bukan taknak pegi..selalu sgt ada undangan kawan2 kawen tu,cumanya takde kesempatan nak pegi..yela...aku kawen awal dari kawan2 aku..(gatal kot dolu2..hahaha) jdnye,once dh kawen,masa untuk diri sendiri jd kurang laa...rindu sgt nak jumpe semua...tp nak buat cane...kan?hopefully persahabatan kita kekal sampai bila2...

P/s : dina, fara, pia, azee, zati, anum, kak maz, linda, ju, eja, maria, ........aku rinduuuuuuu.....

Ulasan

Dr K berkata…
jauh tu Tganu ke JB...saya pun akan balik kampung saya, JB..hujung minggu ni

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^