Langkau ke kandungan utama

Selamat Hari Raya

Sape yang dah masuk keje arini?sila senyum sampai telinga...alaa...ape nak sedih2...keje pun beraya jugak..beraya dengan rakan sekerja...kan?hehehehe

Raya tahun ni,aku rasa sayu sangat...terasa hati kot..dengan sape?tak payah cite la...cukup setakat hati ni je yang rasa.hehehe...takpe...sedih pun,aku masih hepi dengan ape yang aku ada.alhamdulillah...syukur ya Allah...

Walau aku belajar tak tinggi...walau aku keje tak besar...walau aku gaji tak banyak...walau aku ada harta cuma eryna sorg aje...aku tetap bahagia...alhamdulillah...cukup makan cukup pakai...takpe lah..mungkin aku belum cukup sempurna dimata dia...yang lain lebih baik...gaji ribu2..bleh bagi kesenangan.belajar pun tinggi..nak ajak g mane2 pun tak malu.yang lain cantik dan segak..aku ni biasa2 aje..kan?

Kadang2 itulah perasaannye..berjauh hati...kasih sayang dimata dia cuma pada wang ringgit...takpe..aku masih bahagia...alhamdulillah...

P/s : jangan ingat susah berada dlm keluarga susah..dan jgn andaikan senang berada dlm keluarga senang..bersyukurlah dengan ape yang ada...hargailah dengan yang didepan mata...mungkin ada hikmahnya dimana2..

Ulasan

pena rozie berkata…
Selamat hari raya... Maaf x dpt dtg open house ari tu. Mase tu otw blk trg dr kg....

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^