Langkau ke kandungan utama

Sihat dan cantik bersama Shaklee

Dh lama tak post pasal shaklee...walau blog ditinggalkan,biz tetap jalan...dan sesungguhnya rezeki itu hak Allah...Dia yang maha memberi rezeki...kita hanya mampu berusaha dan bertawakkal kan?

Alhamdulillah,sejak2 consuming vitamin dari shaklee,badan dh tak cepat penat mcm dulu...amalan ostematrix 4biji sehari amat2 bantu bee masa program 'one million women purple walk' semalam...bee jalan dari tempat mula sehingga akhirnya..langsung tak penat...Allah bagi bee peluang untuk makan produk yang amat2 bagus dan mampu milik..dengan hanya tak smpai rm50 sebulan,tulang bee semakin pulih...kalo dulu,selalu sakit pinggang..alhamdulillah...syukur pada Mu ya Allah...

Psst...post sebelum ni hanyalah untuk ingatan semata2..langsung tak melibatkan sesiapa...tq

Saya Sabihah pengedar shaklee anda (912422)
COD di kawasan kuala terengganu, kuala berang dan marang
Diluar kawasan bee bleh pos melalui gdex dan poslaju
Bleh call/sms 0199897010
Atau email cksabihah@gmail.com
FB pm http://facebook.com/cksabihah.wmsafwan

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^