Langkau ke kandungan utama

Warkah buat Kekasih

Wan Mohd Safwan Wan Razali...

Syg masih ingat pertemuan pertama kita. Kita sama-sama praktikal di sebuah consultant company. Masa tu kita masih lagi belajar. 2minggu duduk setempat langsung tidak bertegur sapa. Abg malu orgnya. Syg aje yang bising-bising. Ingat tak?

Syg di johor, abg di shah alam. Kita masing-masing ada kehidupan sendiri. Panggilan pertama dari abg buat syg tertanya-tanye "apehal mamat ni tetiba call aku". Tetap kita berbual mcm biasa. Tapi sekali tu je abg call syg kan?

Tamat je pengajian di UTM, abg pun abis di UiTM, kita masing2 dah berkerjaya. Syg dh tak berteman ketika itu, tp abg tak pulak syg tau. Kebetulan birthday kita lebih kurang je, syg yang mulakan dulu ucapkan birthday abg. Kemudian kita mula berbalas sms. Dari "selamat pagi" sehinggalah "selamat malam. Mimpi indah-indah". Ntah berapa ribu sms kita masa tu. Tapi henpon masa tu tak bleh simpan byk2 sms,kalo tak,ofcoz syg simpan semuanya. ^^

Dating pertama kita,ingat lagi tak? Pizza Hut. Abg dpt gaji pertama. Seronoknya masa tu. Kan? Makan-makan tanpa ada apa2 perasaan lain pun. Sekadar kawan. [Dalam hati hanya Allah yang tau.. (^__^)]

P/s : kita sambung lain hari laa plak bleh?
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^