Langkau ke kandungan utama

GiveAway untuk …

**STICKY POST** until 31st December 2013

Assalamualaikum…selamat datang Disember 2013…
Sempena meraikan setahun bee bersama shaklee, suka Bee nak buat satu lucky draw buat anda semua…ada 2 kategori…
KATEGORI PERTAMA
apa yang anda perlu buat adalah…
  1. Follow blog cksabihah dan kedaivitamineryna 
  2. Add FB Cksabihah
  3. Komen pada entry ini “saya nak hadiah” dan nama penuh anda serta email/no telefon untuk dihubungi
Senang kan?hadiah kategori pertama??
10-6AD146DE-56222-1024Teruja tak??10biji Vitamin C Sustained Realesed shaklee…3 pemenang untuk kategori ini
KATEGORI KEDUA
apa yang anda perlu buat adalah…
  1. Follow blog cksabihah dan kedaivitamineryna 
  2. Add FB Cksabihah
  3. Komen pada entry ini “saya nak hadiah” dan nama penuh anda serta email/no telefon untuk dihubungi
  4. Membuat pembelian barangan Shaklee bernilai rm150(tak termasuk postage)
Anda layak untuk dapat
10-6AD146DE-56222-1024+ 10-3B528098-890235-1024
10biji Vitamin C sustained realese Shaklee dan 1 sachet Shaklee Collagen Powder..untuk kategori ini juga akan diperuntukkan 3 pemenang
AMACAM??TERUJA??
Cepat2 grab peluang ni…ok??
  • Saya Sabihah
  • Pengedar Sah Shaklee Anda 

Ulasan

Mama Darwiish berkata…
saya nak hadiah

NORAIN BINTI BAHAROM

aiinbaharom86@gmail.com

012-9125998
dyba gula-gula berkata…
saya nak hadiah!

ADIBAH BINTI ATAN
dybacomel@gmail.com
017-3543702

Catatan popular daripada blog ini

Salam 1 Rejab 1441h

Assalamualaikum dan salam sejahtera sahabat2 dan semua yang membaca. Terima kasih kerana sudi singgah ke blog CK yang tak seberapa ni. Sesekali bila ada masa terluang, CK akan update blog kesayangan CK ni.  Alhamdulillah hari ini bersamaan dengan 1 rejab 1441h, maka masuk 12tahun ikut kalendar hijrah kami menyusuri liku-liku rumahtangga. Terima kasih Allah atas kurniaan seorang suami yang sangat sabar dengan kerenah CK. Seorang suami yang memahami CK walaupun pada awal-awal pernikahan dulu macam kayu . Terasa seperti baru lagi kami berumahtangga. Masih banyak lagi yang perlu kami betulkan. Kami bukanlah sempurna tapi kami saling menyempurnakan satu sama lain. In shaa Allah Pahit maung kehidupan berkeluarga. Jauh bangun kami bersama. Pernah kami shopping raya malam sehari sebelum raya sebab duit gaji baru masuk masa tu. Bayangkan, baju raya barang2 basah untuk raya semua cari masa tu. Masa tu kami susah. Tapi hari ini bila kami ingat balik, momen-momen tu lah yang buat kami gelak guling...

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...