May 24, 2014

Trip to Pulau Redang with family

Lebih kurang 3minggu lepas,bee pakat adik beradik semua pergi pulau redang...dan macam biasa,setiap kali ke sana,bee pilih mutiara redang sebagai penginapan..bukan sekadar tempat yang menarik,malahan harga pakej yang di tawarkan pun berpatutan..tetiba ter 'promo' plak..hihihi

Aktiviti bersama keluarga sesekali amat menyenangkan..ye laa,adik2 bee duk jauh2..takkan nak tunggu raya je baru nak berkumpul..kebetulan semua cuti,amik peluang duduk bersama2...seronok sangat..paling seronok bila kita boleh tgk mak ayah kita senyum dan gembira...kalo bukan kita,siapa lagi yang akan gembirakan hati mereka..kan??

Bee?? Mmg sejak dari bee mula kenal erti alam,bee suka lihat pantai...pantai buat bee rasa tenang..hilang stress kerja(macam lah keje tu berat sgt..hihihi)..sesekali lari dari kesibukkan bandar...tenang dan menyamankan...walaupun begitu,setiap ketenangan ada harga nya..hahah...

"sunburn"....mane mau lari..setiap hari sikecik eryna nak berendam air laut,takkan nak biar dia sorang2..haruslah bee masuk sekali(alasan lagi..padahal suka berendam)...tp alhamdulillah,tak lama..seminggu je nampak teruk..masuk minggu kedua dah nampak kulit asal...terima kasih pada ESP shaklee dan Vitamin C...^_^

Eryna...mcm biasa,mestilah seronok...waktu2 tu je,kami dpt tumpukan perhatian kepada dia...selama ni,byk hal lain..biasa lah,dia pun sekolah kan..

Ada masa dan ketika,kita pergi lagi ye syg

P/s : sesibuk mana pun kita dengan urusan dunia,sentiasa lah ingat mereka yang sentiasa mendoakan kita dan sentiasa disisi kita setiap kali kita perlukan teman ^_^
--
Sent from my Android device with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...