Dec 19, 2010

alhamdulillah..dapat KT

hehehe…ape yang KT tu ye?kan aritu aku ada cite cik hubby dapat keje ngan SATU laa pastu kursus laa bla bla bla…kali ni aku suke lg sbb cik hubby dpt posting di kuala terengganu(KT) jd tak perlu laa aku berchenta jarak jauh..heheh..suke suke….

tp biasa laa, kat mana2 pun ada susahnya…kalo dpt daerah lain, keje ringan sket…mane tak ringan, daerah lain tak sebesar KT nih…ari2 dpt aduan paip bocor laa ape lg…keje die laa tu…hehehe…td tengahari, cik hubby kate, mlm ni die ada keje…pkul 10 kene pegi…aku tanye, kalo kene g pkul 10mlm, pkul bape nak balik?? die jawab, 2-3 pagi laa…huhuuhuh…terpaksa laa..apa nak buat..itu dah mmg kejenye..

hopefully semua berjalan lancar..aku tak tau laa korang punye pandangan cane, tp kalo aku laa kan, aku kurang suke tgk cik hubby penat…walaupun aku tau die suke keje yang dia buat, aku tetap tak suke tgk die penat…nape ye??kecian kot…huhuhu…(ke sayang??hehehe)sabo ajelaa kan?

p/s : aku cuma mengharapkan keberkatanNya dlm apa jua yang kami kerjakan….^_^

1 comment:

M a W a D D a H said...

sayang la tu makna nya bie...hehehe...

keberkatan itu penting...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...