Mar 29, 2011

Kami terdampar disini…

huh..hujan di terengganu semakin menjadi2…dari semalam smpai ke pagi ni…
oleh kerana kami2 sume pekerja yang baik, hujan ke banjir ke, akan kami harungi..yang penting sampai ke ofis dengan selamatnye..hahahahahahahah
sejam perjalanan aku arini dari rumah ke ofis yang sblm2 ni mengambil masa hanya 15minit…ini laa yang terjadi…
8 banjir….Bandar Kuala Terengganu Banjir….
4 jem..jem…jemmmmm
1 aiyoooo….rugi tak bwk roti tadi..hehehe
6 sempat lg bergambar…hahaha..cik hubby muncung je…senyum sket syg…
ni plak gmbar2 sepanjang perjalanan…sorry laa kalo gmbar kureng sket..kamera cikai je…hehehe
9
10
13
akhirnya..aku smpai jugak ke ofis…tp jgn ingat senang…aku terpaksa harung air smpai ke lutut ok…nak tgk gmbar??
14 ni gmbar dari ofis aku…kami terdampar di pulau ini laa…
15 kalo korang org trg..mesti tau kat mana ni…ye betul…jalan sultan omar…
20
18 nmpak kete ni?berani nye die..kalo aku laa, aku berenti terus…ehehe
23
22
ni laa sebabnye kami terdmpar disini…sabo ajelaa….
p/s : hujan ni rahmat…jd jgn laa mengeluh..insyAllah ada hikmah disebalik semua kejadiann…kan??

3 comments:

d_LA said...

teruknye..patutla ramai x masuk opis arini sbb terpaksa pth balik...tp mmg hujan x benti dr semalam lg kan..

Sabihah said...

betul2...heheh...tp skrg ni dah ok dah sket...air depan ofis pun xde dah...selamat dah nak jalan kat jalan sultan omar nih...^_^

bunga said...

xsangka tu banjir..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...