Apr 13, 2011

hadiah kawen…

korang2…bg laa pendapat sket..
aku dah bosan bg hadiah barang2 letrik n pinggan mangkuk nih..naik loya aku tgk barang2 ni…kazen aku kawen bulan 5 nih..aku ingat nak bg hadiah gempak sket sbbnye:-
  1. dia ni rapat dgn aku masa kecik2 dulu…walaupun dia lelaki..
  2. dia takde adik beradik lain dah…kazen2 jelaa tempat bgaduh…heheh
  3. dia baikk…(ayat mengampu…heheh)
  4. yang paling penting…kalo aku ke kolumpo, aku nak menumpang rumah dia..jd, aku kene laa bg hadiah gempak sket kan??hahahahahah
bg laa cadangan best2 sket…ada jugak aku tpikir nak buat puzzle heartbeat tu…letak gmbr mereka bdua kan?tp seswai ker????

7 comments:

YAYA AZURA said...

bg tiket flight n bayar hotel utk honeymoon..hihi..

azzey said...

BG FRAME GAMBAR KE YG BESOR TU..AYAT QUR'AN YG LEH LETAK KAT DINDING TU..CADAR YG JENIS SATIN TU KE....INI PENDAPAT SAYA JE..:)

Sabihah said...

kyaya...nak bg tiket flight n byr honeymoon??aiyooo...nk bwk eryna n cik hubby jalan2 pun tak lepas lg...hahahahahah....tp kalo ada duit, pasti masuk list nih...^_^

aNIe said...

Sabihah... belikan lesung batu...lain dari yang lain tu...hehehe...

wahida said...

alamak..tetiba takde idea...
tapi saya kalau ada org kawen saya suka hadiahkan periuk belanga...hehe...

M a W a D D a H said...

kalau nk bg hadiah gempak, bg la mesin basuh ker...tv flat screen ker...memang gempak ah...aku pasti...hihi

Sabihah said...

azzey : frame yang beso2 tu eh?ada ayat2 Quran tu eh??bleh masuk list nih...

aNIe : lesung batu??guna tak?org skrg suke blend je sume bende kan??huhu...tp mmg lain dr yang lain..heheheh

wahida : betul laa...takde idea dah...

adah : mau pengsan aku...tcekik cik hubby aku kalo tau mu suggest beli tu..hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...