Jul 19, 2011

Cuti tp kerja

Mcmane tu ye?? Heheh...slamat pagi semua...mesti ada yang tertunggu2 cite dr aku pasal redang kan?tp arini aku taknak cite lg pasal tu sbbnye gmbar2 blum masuk lappy lagi...bile duk rumah,mmg mlas nak on lappy kan?

Arini aku cuti lagi...hehe...sila jgn jeles sbb aku bkn cuti rehat...aku byk keje kat rumah ni...meh aku listkn ape aku nak buat arini

1. Mop lantai
2. Lipat baju
3. Iron baju
4. Kemas dapur
5. Beli barang dpur
6. Basuh baju + langsir + sarung kusyen
7. Basuh karpet

Rsnye mcm ada lagi yang kene buat tp blank...heheh...takpe laa...ape2 pun pagi ni aku buat nasi kuning...jom makan dulu...hehehe

P/s : selamat bekerja ye semua...

posted from Bloggeroid

5 comments:

gie said...

bee...bestnye,cuti aje.selamat membuat keje rumahnye..ari ni jadi housewifelah.

gie said...

best r bee cuti..

Daddy Ziyyad said...

alah..list keja rumah tu, kalau buat sejam setengah dah siap semuanya..ahaha

Sabihah said...

Gee : hehehe :))

Sabihah said...

Daddy ziyyad : sabo jelaa....mungkin sbb sy blum expert kot.jd buat keje 4 jam baru siap sparuh kot...huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...