Dec 14, 2011

Muntah2?pening2?

Dah dekat sminggu aku rs mcm ni..pening pastu loya2...pinggang aku pun sakit jugak...tp aku diamkan aje..bukannya tak bleh bangun..kn?

Tp pagi semalam kemuncak segalanya...perut aku meragam...kepala aku terasa pusing2...aku muntah2...hishh...ke aku???betul tak ni?aku pun pegi klinik...

Dr : ye puan?

Aku : sy pening2 loya dah 2 3 hari dah..pagi td sy muntah...

Dr : ke awk mengandung?

Aku : ntah laa doktor...tp belum smpi waktu uzur lagi ni doktor..

Dr : ooo..takpe...(smbil2 check aku punye tekanan darah..)...ok...darah normal...baring situ..(check lagi...check lagi...check lagi...)hmm...awk ni byk angin dlm badan...awk byk minum kopi ke?

Aku : sy tak minum kopi..teh je...

Dr : suke mkn mknan pedas ke?

Aku : ntahlah dr...kdg2 makan je

Dr : asam?jeruk?

Bingo!! Mmg lately setiap hari aku mkn asam...dh ada dlm peti ais...stiap kali bukak mmg aku mkn..tak kire masa...pagi2 bute pun aku bleh telan..ahahaha...hancur harapan ku..ingatkan dh pregnant...sabo ajelaa...hehehe

Sabo ye eryna...belum ada rezeki nk bg eryna adik..hehe...

Eryna skrg ni,kalo tgk aki baring je,dtg dekat pastu pegang perut ku, ckp "adikkkk...adikkk.."terharu hokay...umi nk bg eryna adik..tp belum masanya...sabar ye..Allah lebih tau ape yang lebih baik untuk kita waktu ni

P/s : setiap kali eryna tgk gmbar kazen baru die ni,mesti die cr aku...just untuk bagitau,adik die dlm perut aku...huhuhuhu...terharu..hrp2 eryna akan jd kakak yang baik..aminn

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...