Oct 28, 2012

Salam aidiladha + siri update ekspress

Rasanya belum terlambat aku nak ucap salam aidiladha buat rakan2 blogger sume...smoga korban kita tahun ini diterima dan smoga kita semua diberkati yang Maha Esa...aminn

Raya pertama aku seharian duk rumah atuk...setiap tahun pun atuk buat korban..tahun ni pun tak terkecuali...alhamdulillah,walaupun masa singkat disebabkan raya pertama tahun ni jatuh pada hari jumaat,semua berjalan seperti dirancang...pukul 12 tghari semua dah settle...petang,aku dah gerak rumah mak mentua...mlm tu,sikecik tido rumah mak mentua aku...

Raya kedua ayah mentua plak buat korban...3bahagian daging tu mmg dah diniatkan nak buat akikah anak sedara cik hubby..dlm pkul 11 ramai laa yang datang majlis akikah...majlis selesai dalam pkul 2petang...dlm pkul 3,aku ngan cik hubby terus gerak ke rumah mak aku plak...rehat2 jap pastu gerak nak balik rumah...sikecik takmo balik plak...tinggal laa die rumah mak aku...jadinya semalam die tido rumah mak aku laa...huhuhu

Arini,pagi2 lagi cik hubby dah mengadu sakit kepala...ingatkan sakit sebab makan daging 2hari berturut2...demam rupanya...smpai saat ni belum gerak g mane2 pun sbb cik hubby demam...rehat laa dulu...aku pun penat jugak..sepagi duk potong daging...simpan siap2 dlm bekas2...senang nak masak nnt.hehe

P/s : tengahari ni masak ikan singgang jelah...muak tgk daging..hikhikhik
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

1 comment:

Daddy Ziyyad said...

salam aidiladha...
semoga cik hubby sembuh segera demamnya..demam kepenatan tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...