Nov 21, 2012

Induksi day 4 - mengantuk

Masuk hari ke empat...sila lah sedar wahai mata...masuk hari ke 3 mendengar ceramah...otak mmg penat...nasib baik tubuh ni masih mampu untuk menampung kekangan masa semasa disini..

Gambar diatas adalah hasil kerja aku arini...malam ni aku kene buat pengucapan awam...tajuk simple je, 'Gejala Antisosial Dalam Kalangan Pelajar'...nampak simple tp nak berckp didepan tu yang mengecutkan perut..hehehehe

Takut wehh...ckp saje bleh je tp kalo benda2 formal2 gini mmg boleh membuatkan perutku memulas seperti nak beranak..hikhikhik..

Eryna takmo ckp dah dengan umi semalam...cik hubby ckp,mungkin die kecik ati kot...ye lah...dh masuk hari ke empat dh..soklan maut yang die bagi "umi g mane?bakpe lambat ngat?" Wahai sayangku eryna,kalo bleh,umi nak balik setiap hari untuk kamu..tp apekan daya umi...huhuhu...menangis bile dengar die menangis semalam sebab tanak ckp ngan umi..merajuk laa kononnye...alahai eryna...kamu buat hati umi sayu disini...

P/s : tolonglahh....nak balikkkkkk
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

1 comment:

Daddy Ziyyad said...

betul juga...kalau dah masuk hari ke 4, penumpuan pun makin tumpul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...