Mar 9, 2010

thinking of quitting....

lately, aku selalu pk pasal nak brenti keje...knape ye??

mungkin aku dah mula bosan dengan keje aku skarang..tp aku suke keje ni...suke cmpany ni..tp kalo suasana tidak mengizinkan aku untuk hepi disini, kenapa aku perlu pksa diri untuk stay...hmm...ni ke sebabnye??

atau mungkin kerana aku mula rs byk abaikan eryna dlm hal penjagaan dia..what to do..aku keje, jd mcmana nak jg dia sehari hari...hmmmm...balik keje dah petang...lepas mghrib, eryna dah tido...hujung minggu je masa aku dan eryna bermain bersama2..umi mintak maaf sayang...tp kerana ini ke aku mula rs nak brenti??

bila hati tak senang, perasaan tak tentu, otak mula malas berfikir, akal cr masalah....aku mula mencari penyelesaian...kalo aku brenti, cukup ke sbulan gaji suami aku?tp aku percaya Tuhan ada..Tuhan maha Memberi Rezeki...insyAllah aku tkkan kebulur...asalkan niat aku betul..tp betul ke niat aku ni?hmmmmm...

aku nak mula kan benda baru dlm hidup aku..bnda yang mmg aku nak buat dr dulu lg...tp tak berkesempatan je lagi...sabar bee...kalo itu takdir untuk aku, insyAllah...

2 comments:

Ummi Hanie said...

salam kenalan ,

terima kasih firstly sbb follow blog sy yg xsberapa tu..

pd pndpt sy...kita kaum wanita stay kat umah lebih bagus sbb puas rasa dpt jaga anak sendiri kan ? insyaAllah,gaji suami seorg akan mencukupi..

Sabihah said...

salam perkenalan...tq jugak sbb sudi jenguk2 blog ni...

betul kan?kene duk rumah..jaga anak2 sendiri.. baru puas ati... aduhai.. masih lg dlm pertimbangan.. hubby tak kisah sgt, cuma saya yang belum pasti... ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...