Apr 5, 2010

90home~My 1st Giveaway


wah...first time join giveaway2 nih..kalo rezeki mane tau kan?kali ni giveaway ni dianjurkan oleh Nurulhuda sempena genapnya beliau menyusukan anaknya farhan sehingga 6 bulan
saje je join ni...sbb slalu tgk org join2..tak penah rs nak join...kali ni teringin plak sbb minat dengan hadiah yang katenya "...insyaAllah sesuatu yang boleh dimanfaatkan..."hehehe
ok...hmm...kene jawab soklan ni..knape nama blog Nurulhuda 90home ??
agaknya bukan 90 yang Nurulhuda maksudkan..mungkin go...jd maksud die go home.. meaning balik rumah laa...hehe...try2 ye dak?mane tau betul kang...

rs nak tambah laa..ttiba terfikir jawapan lain lak...hehe...90home yang Nurulhuda maksudkan tu mungkin sbb beliau menyokong pakatan yang inginkan cuti besalin di Malaysia 90hari kot..hehe 

1 comment:

Nurulhuda said...

errrrr....cam dah nak betul...tapi....errrr kita tgk cemaner keputusan nnt...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...