Jul 22, 2010

Setahun dah dia...

Eryna dah setahun dah...skejap je rsnye..baru je lg tgk die belajar meniarap..skarang dah pandai berlari...hm...ya Allah...semoga kami sekeluarga sentiasa dlm lindungan Mu..Amin

Gmbar die pada 19.06.09  

Gmbar die pada 19.06.10

dah besar dah die...tp yang tak brape berubah is, rambutnya...same je dari mula2 dulu..tp takpe...senang umi nak jg eryna..hehe...takyah nak sikat rmbut..takyah nak sibuk gunting2 rambut die...hehehe pemalas umi ni kan??hehehe

On her birthday...kami takde buat ape2 celebration pun...disebabkan adik aku tak balik lg...mak aku ckp, tunggu die dulu laa baru buat makan2...so, aku pun redha ajelaa...lgpun elok jugak...kami mase tu teramat2 laa sibuk...dengan keje di ofis yang tak penah abih...cik hubby n eryna asyik tak sihat je..demam laa, batuk laa..selsema laa...jd, kami terima saje cadangan mak tu..heheh...Cuma ari tu kami kuar jalan2 jelaa...antara gambar2 kami on her special day...miss the moments a lot...









No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...