Oct 4, 2010

hepi nyee...

dah lama rsnya tak rs hepi camni..kenapa??sbb nye arini punye hasil pumping BYKKKK...hehehe...dah lama tak merasa lebih dari 10oz...arini, stakat pukul 2 td dah 9oz...ada satu lg sesi pkul 4ptg..hehehe....sukenyeeee...nak tgk??

 
ni hasil pkul 930 pg tadi....



ni hasil pkul 1130 pg...



ni plak yang pukul 2 petang...

hepi tak tgk tu?hepi kan??!!hehehe...aku hepi....hmmm...hopefully, kekal laa smpai umur eryna 2tahun...skrg dah nak masuk 16bulan...sket je lg...sabar2...hehehe
aku ni dah lama dah tak menulis...arini ari 1st keje selepas ber 'MC' selama lebih kurang 2minggu..lm kan??alaa..kan dah bgtau aritu...ni ha gmbar aku sakit mata

hambik ko...hehehe....kecik sebelah...klako laa muka aku mase niiii

tp skrg dah baik dahhh...hehehe...tp selepas 2klinik aku pegi..n last2 aku pegi klinik pakar, baru laa baik mata aku ni...gile ah..byk abih woo...seb baik bleh claim...hehehe...

gambar raya?ha ah..aku takde cite pun hal raye kan?nnt laa..aku takde mood nak bercerita lg...letak gmbar satu dah laaa ye??hehehhe

2 syawal....

2 comments:

AlongAzrina78 said...

Alhamdulillah...kekalkan mood gembira ok.

Sabihah said...

TQ..heeheh...alhamdulillah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...