Oct 5, 2010

Raya Kami...2010

wahh..dah nak abih syawal baru nak cite hal raya kan?nak buat cane...mcm2 masalah timbul...lepas satu...satu...alhamdulillah semuanya dapat di atasi setakat ni...hehehe....

mcm yang aku ade cite aritu, camera aku rosak kan...aku mmg tak baiki laa sebab kedai nak RM400 ++ nak baiki camera tu...buat ape, baik aku beli baru je kan..so, aku n cik hubby amik kputsan tanak baiki...

2hari sblm raya, cik hubby dapat gaji...gile tak??hahaha...mcm tak cukup tanah aku gerak kesana ke mari beli barang untuk raya aritu...cian eryna..tido dlm troli mase kat pasaraya beli barang...hahaha...wut to do, terpaksa laa...hehehe

camera baru??mesti laa sempat aku beli...hahaha....jht tak??kalo ikutkan cik hubby die dah tanak beli jenis nikon, die nak beli jenis canon...tp smpai kat kedai, nikon jugak yang berkenan dihati..nak buat cane, dah camera tu ade elok n sesuai dengan bajet yang ada...sambar ajela...heheh....sbb tu korang bleh tgk ade gambar raya aku thun ni..kalo tak...takde gmbar laa jawabnye...hehehe

tema aku thun ni??mulanya niat dihati nak pkai kaler oren...tp bile dah siap baju eryna, terkenan pulak baju die yang kaler biru tu...so, aku pun cr laa bj melayu biru untuk cik hubby...hehehe...
k laa...layan jelaa gmbar2 yang ada ye...:)

1st syawal...



kaler oren ni laa yang berkenan dihati..tp tak jadi..heheh
my family...adik2 aku sume tu...dgn parents
eryna di rumah mak mertua aku...dengan kazen2 nye...hehehe

2 comments:

mamaqari said...

cute je eryna pki bj kurung

Sabihah said...

hehehe...cute lg mase ni...takde plak amik gmbar mase die dah serabut dgn bj tu...hehe..

tp suke jugak tgk die berbaju kurung..tak sempat carikan die tudung... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...