Nov 29, 2010

ISNIN YANG SENGALLL

haha..tajuk mmg tidak syak lg…kenapa?aku takde keje arini…bile byk keje, aduh..tak sempat nak makan pun..bile takde keje mcm arini plak, sengal plok…aduhai…betullah org kata kita takkan pernah puas dengan apa yang kite ada…hahaha

semalam aku ada bgtau kan aku cuti?aku pegi pantai petang semalam…dengan eryna, cik hubby..sj laa nak rehat2..dah lama dah tak pegi..yela, skrg kan musim hujan..jd jrg2 sangat laa cuaca cerah dan cantik..kebetulan semalam mmg cantik…tak panas, tak ujan….cerah dan best…eheh…

eryna tgk kete kuda…die excited sgt tgk kuda..tp bile ajak g dekat, takut plak…hehehe…ni sedikit gambar2 semalam… ^_^

nov 043 Suasana dipantai Batu Buruk, Kuala Trg..semalamnov 032 Eryna yang sedang tunggu kereta kuda lalu…nov 033My Love come with My Soul… nov 036Hoh….kereta kuda nok smpai dah…. nov 039Excitednye die….hehehe nov 041Lepas dah kereta kuda….hehehenov 040 

Ni laa rupa kereta kuda nye…hehehe

2 comments:

wahida said...

alalalala...sukanya dia tgk keta kuda...cute sgt...

M a W a D D a H said...

first time aku tgk kete kuda..hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...