Dec 21, 2010

hanya aku…

pernah tak korang rs mcm dah tawar ati pada satu2 benda…huhuhu…aku bukan kadang2..dah selalu sgt..tp ye laa…pengalaman mengajar kita untuk jd lebih dewasa kan?kalo tak rs tak tau…

ape yang aku melalut ni pagi2…heheh…cik hubby aku dah dua mlm keje tau…mlm semalam balik pkul 330 pagi…mlm td plak pkul 1…aiyaa…aku susah ati ooo…hehehe

mcm biasa, perkara pertama aku susahkan adalah diri aku sendiri(jht tak???).ye laa aku duk rumah sorg2 tau(tipu….dgn eryna) tp ape nak kisah budak tu…die tak tau ape2..yang die tau, smpai masa tido, die tido jelaa…huhuhu…

yang mlm smlm punye aku tak rs sgt sbb aku penat sgt..cik hubby keluar je rumah, aku terus tido…smlm ni ha…mcm2 bunyi aku dgr..padahal angin je…hehe…tp tetap takoootttt….mcm2 pk dlm kepala nih…aku bukak tv…tunggu cik hubby balik…die balik baru aku tido…hahaha…

ni aku letak gmbr eryna main buai dekat hospital…:) knapa aku g hospital?nnt aku cerita ye….

december 041

december 043

december 039 seksinye eryna…heheh..baru balik dr taska….

2 comments:

wahida said...

eh, kalau saya pun takut tinggal sorang...huhu..tetiba la ada rasa bayang hitam lalu la, ada benda putih atas siling la...hahahah!!!

Sabihah said...

betul laa...kdg2 dgr benda2 pelik..padahal angin je..bukan ape2pun...haha....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...