Dec 2, 2010

khamis dah tiba…

sedar tak sedar, dah ari khamis arini kan?esok jumaat, buat org trg, kelantan, kedah…selamat berhujung minggu laa…heheh…

tp aku kurang suke ari khamis..kalo ingat bab cuti esok mmg suke tp ari khamis adalah ari bz nak pengsan..biasa nya, arini laa bos2 akan kerahkan anak2 buah siapkan ape2 yang perlu anta…kalo bos yang suke bg keje awal2 kat anak2 buah, senang laa sket…anak2 buah ni bleh laa buat awal2..siapkan awl2 jd takde laa terkejar2 nak anta ari khamis….

ada jugak jenis bos yang suke bg keje last2 minit pastu suh anta segera / ari tu jugak..tak ke pengsan tu…tp nak buat cane, dah mmg namanya bos…kerenah mcm2 pun, die tetap bos…tp ingatlaa wahai bos2 sekalian, sekiranya kamu suka menyusahkan hidup org sekeliling kamu, maka org sekeliling kamu juga pasti rs mau menyusahkan kamu..hahahaha(gelak jahat nih…)

cari-kerja gambar sekadar hiasan semata-mata…

1 comment:

wahida said...

mmg kena sabar je la bila kita keje makan gaji mcm ni...ni yg rasa nak bukak bisnes..nak rasa lak mcm mana jd bos...hehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...