Dec 6, 2010

monsoon cup

sebagaimana ramai org tau, baru2 ni berlansung monsoon cup di trg ni…aku ni, biase je kalo bab2 cani..tak exited sgt laa…tp, ari jumaat baru2 ni, ntah kenapa, cik hubby ajak g plak…saje katanya, nak tgk jugak..dah berapa tahun dah main ni, tp tak penah pegi pun…aku ikutkan jela…heheh…

sebetulnya, aku tak tau cane diorg main benda tu..ape yang dikejar, mane lane die, cane nak dapat markah…ntahlaa..aku tak paham lansung..jgn tanye aku, aku xtau…hahahah..aku pegi sekadar memenuhi masa lapang je…bleh jugak bwk eryna main2..dengan cuaca yang tak panas n tak ujan..mendung je gitu…hehehe

ni ha, gmbr sikecik tu..tak dapek amik byk20 gmbar pun.sikecik tu skrg ni susah nak amik gmbar die..asyik gerak je..kalo dibiarkan, maunya die tinggal umi ngan abah dibelakang..hehehe

dec 027

sikecik yang tak mau org pegang bile jalan…susahnyaaa

dec 025

dec 028   tgk dari jauh je…kalo dikejar, makin dia lari..heheh

pastu dah puas dah main2 kat citu, nak balik plak, masuk laa dewan die, nampak upin&ipin plak…ape lg, sikecik ni, nak tgk plak…smpai tak berkelip mata tgk upin&ipin kepala besar tu…hehehe

dec 031

dec 033

melopong ha ko…heheheh

p/s: esok cuti awal muharram, hopefully tak ujan laa…bleh jugak bwk eryna jalan2…huhu…(tp org tua2 kata, muharram ni bulan tak elok jalan2…hmmm…dekat2 bleh kot…^_^)

New Zealand here I come! Awesome adventure awaits! Book your tickets now starting from RM199! #AANZ

1 comment:

wahida said...

uik ada upin ipin lg...bestnyer...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...