Dec 7, 2010

Salam Muharram..

sedar tak sedar, dah masuk tahun baru ye..dah nak bukak buku baru..ntah apa yang ada pada buku lama kan??

hampir tiap2 tahun, aku akan berazam nak jadi yang lebih baik dari yang lepas…jd ke tak?alhamdulillah, ada yang berubah…tp ada jugak yang masih dlm takat yang sama..yelaa, aku hanya manusia biasa…cuma aku bdoa supaya Tuhan sentiasa ada dengan aku…blajar dari kesilapan yang lalu…insyAllah kite akan bertambah matang…

tahun ni, doa aku lebih untuk suami dan anak…

korang pulak macamane?

2 comments:

M a W a D D a H said...

amin..aku doa ke bie, suami dan anak moga success selalu dan berbahagia hingga ke anak cucu...

aku punya azam: mahu kumpul duit banyak2..banyak benda nok wat...kekeke

wahida said...

salam maal hijrah...semoga hijrah tahun ini membawa seribu keberkatan...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...