Langkau ke kandungan utama

Salam Muharram..

sedar tak sedar, dah masuk tahun baru ye..dah nak bukak buku baru..ntah apa yang ada pada buku lama kan??

hampir tiap2 tahun, aku akan berazam nak jadi yang lebih baik dari yang lepas…jd ke tak?alhamdulillah, ada yang berubah…tp ada jugak yang masih dlm takat yang sama..yelaa, aku hanya manusia biasa…cuma aku bdoa supaya Tuhan sentiasa ada dengan aku…blajar dari kesilapan yang lalu…insyAllah kite akan bertambah matang…

tahun ni, doa aku lebih untuk suami dan anak…

korang pulak macamane?

Ulasan

M a W a D D a H berkata…
amin..aku doa ke bie, suami dan anak moga success selalu dan berbahagia hingga ke anak cucu...

aku punya azam: mahu kumpul duit banyak2..banyak benda nok wat...kekeke
wahida berkata…
salam maal hijrah...semoga hijrah tahun ini membawa seribu keberkatan...

Catatan popular daripada blog ini

BEN ASHAARI AJAK TUKAR LINK

saje laa..arini aku free sket..esok pun mcm free jugak…byk waktu free aku lately…sbnrnye aku menunggu minggu depan yang dah sah2 keje menimbun…jd, ape laa salahnye aku join segmen2 mr Ben nih…dah lama tak join jom2 tukar link…aku akan sediakan satu bahagian di sisi blog ni untuk letak link korang…^_^ nak join?? klik sini http://www.benashaari.com/2011/06/segmen-tukar-sama-suka-lagi.html

Mengandungkah Aku??

Hari ini cukup 65 hari sejak dari period terakhir Bee...macam-macam tanda dah rasa ni..mual-mual, pening kepala, selalu mengantuk, penat, perut rasa kembung, selalu lapar dan paling ketara ada rasa something yang bergerak dalam perut..mengandungkah aku?? Mula-mula jom kita check tanda-tanda awal kehamilan 1. Kelewatan Haid Memang dah lewat sangat ni..sepatutnya bee dua kali period dah..dan memang rasa ketara sebab bee tak pernah miss period 2. Loya dan muntah Loya tu ada..mmg rasa selalu...ish bleh kata dalam mulut ni terasa macam air liur tu penuh selalu..tapi muntah tu baru sekali laa sepanjang 65 hari kelewatan period ni 3. Sakit dan tegang buah dada Yang ni bee rasa pada mula-mula lewat period haritu...lewat dalam seminggu dua..mmg rasa tak selesa sangat...tapi sekarang mmg dah tak rasa dah 4. Berasa letih dan mengantuk Ni memang selalu rasa...kadang-kadang kat ofis tu tido je waktu tengahari..lepas tu mula lah rasa lapar bila tak makan tengahari kan..hihihi ...

GEGAR 1 RIBU BLOG APRIL BERMULA

lama dah tak join…lama2 skali apa salahnye kan??^_^