Dec 14, 2010

selamat pagi

pagi ni, cik hubby aku kene g kursus…korang tau kan yang pasal cik hubby aku dpt keje kat Syarikat Air Trg(SATU)?

jd, arini, cik hubby kene g kursus di rusila 4hari…sabtu baru balik…haiyaa…dahlaa aku rs tak sedap badan, rs cm nak demam je…cik hbby plak takde…eryna plak, tak terkawal rsnye…sabo ajelaa…

aritu masa dpt tau cik hubby kene g kursus ni, rs mcm best je..org kate kembali bujang…hehehe..tp bile die dah pegi ni, teringat2 plak…korang penah tak rs mcm aku rs…aku takut jugak kalo2 eryna tak tdo mlm ni…huhuhu…

semalam aku ada bgtau yang 9,10 dan 11 muharram sunat puasa kan?so, insyAllah aku nak puasa esok…kalo diizinkan, tak demam, susu pun ok, aku akan puasa 3hari..^_^

ckp pasal susu, 2hari ni, susu aku agak kurang berbanding sblm2 ni…skali pam dpt 2oz je…2jam skali pam pun dpt 2oz…3jam skali pam pun dpt 2oz..cane tuh??takpe2 relax…kene byk2 tenang…aku sibuk kot lately…byk keje yang ttangguh… (sedapkan ati je ni…huhuhu)

tkpe laa…yang penting, susu masih lg ada…^_^ k laa, aku nak smbung keje..nnt aku cite lg ape2 yang aku rs menarik…

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

sabar itu indah..
heeeeeeeeeeeee

wahida said...

nak puasa jugak la...

Sabihah said...

@Sidratul Muntaha sabar je laa kan??heheh...;)

@wahida jom2..kite sama2 puasa...insyAllah ada ganjaran yang baik untuk kita..^_^

IBU WAFIQ said...

cian dia kene tinggal ngan cik abang..kehkeh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...