Dec 20, 2010

selamat pengantin baru…

18 dec 2010 – tarikh keramat ni dah menyatukan kawan sekolah aku dengan pilihan hatinya…alhamdulillah….

tahniah ye amalina…aku doakan korang akan bahagia smpai bile2…untuk ameliya dan amirah, jgn tunggu lama2..hehe….

ni gambar kami time mjlis akad nikah di majlis kristal…

december 022amirah(single lg nih….heheh), amalina(pengantin baru), aku(pengantin lama…nak jugak)hahaha

anak??heheh…umi nak bergambar dgn kawan2..takde anak2 masa ni…hahahaha..

december 005 eryna yang sgt baik..tak mengamuk masa majlis..tak buat hal…umi sayang eryna…

december 009 amalina yang nampak manja je..kan??tahniah untuk kamu berdua…

december 037 amalina..kenape tutup mata…hehehe…

p/s : lmbtnye adik2 aku nak kawen…aku teringin nak naik pelamin lg nih…hahahah..abg, kalo baca nih jgn marah ye…^_^

4 comments:

wahida said...

mmg sekarang musim org kawen...semoga berbahagia utk pasangan pengantin....

Magrib said...

kawan anda tu comel la... hehe.. cute ja.. naseb baek da kawen.. hehe gurau2..


anyway.. blog anda menarik dan buat saya tertarik.. suka dan follow anda.


Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Rahsia tapak tngn OBAMA
Lagenda Budak Nakal Gila

Sabihah said...

wahida : aminnn

magrib : yang kawen je comel?yang berdua lg tu cane?hehe...TQ sbb sudi jenguk blog yang tak seberapa ni ^_^

amalina said...

bie... tq2... huuhuh.... glamor plop msk blog bie.. anyway, thanks coz sudi dtg erk.... now, i'm like u.. same status.. =).. so, amie, sila ler ikut jejak kami lak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...