Jan 22, 2011

cite ari jumaat

pagi td aku bgn bleh tahan laa awalnye...ye laa, tido pkul 4 pagi..bgn subuh jap pastu tido balik...pkul 730 dan bangun...mcm tak tido je...

malam ni pun tido awal jugak laa...ye la semalam dah tido lmbt...tp tido awal, pkul 3 pagi dah bangun...byk keje wehh..buat keje dulu...mls nak pk lg nak enjoy2..siap je projek ni aku nak cuti..mase tu laa nak rehat pun..kan2?

ape cite arini?wahh...jumpe kawan aku tu...PB aku dah smpai...gmbr?mls lg nak upload...esok2 laa...heheh..bleh gitu?

fariha smpai dlm pkul 230 gitu...ngam2 je siap lauk2...heheh...arini aku masak ketam...goreng sayur sket...oleh sebab fariha smpai, baru je siap masak, takde laa gmbr en ketam tu..heheh

ape perasaan aku?hepi..wishlist aku untuk tahun ni...satu dah tercapai...2nd eryna, tangguh dulu ye...bukan tanak, kalo ada rezeki aku terima...cuma buat masa ni, kecian eryna..blum lepas susu lg... mak mertua n mak aku sume tak bg lg aku lepas susu...kecian die kot..so, tunggu dulu laa....hehehe

esok (maknanya arini laa kan?sabtu...)aku masuk ofis jap(weekend pun g keje ker??sabo ajelaa)..selesai keje2 yang tertangguh ni jap...rumah mak?mcm tak sempat je...minggu depan laa ye...tak sempat nih...

eh, lupe nak bgtau, minggu depan ada jomheboh kat dataran shahbandar, terengganu..ye..jgn tak tau, terengganu skrg ni dah bleh dah buat benda2 tu sume...mana aku tau?aku pun dengar2 je..takde nampak signboard ape2 lg...nnt kalo dah ada, aku tunjuk ye..hehehe...

k laa..aku nak smbung keje lak...

1 comment:

Sabihah said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...