Jan 27, 2011

eryna bertocang??

mcm tak sangka kan?eryna kan takde rmbut..mcmane bleh bertocang nih…aku pun tak tau laa..aku tak sanggup rsnye nak ikat rmbut die…ye la, die asyik gerak je..mcmane laa kakak kat taska tu bleh ikat…tergamam aku semalam tgk die bertocang…

semalam, balik je keje, cik hubby ajak g giant…saje laa..bleh jugak bwk eryna main2 kat atas tu..cian jugak die, aku ngan cik hubby bz je lately…cik hubby kan selalu keje mlm..hujung minggu mmg duk rumah je lately..mlm ni pun cik hubby tinggal aku jugak..huhuhu(jgn ckp ngan org tau..kang ada dtg ketuk pintu..hehehe)

ni laa gmbr2 yang aku amik semalam…mane bleh tak amik gmbr…eryna bertocang nih…hehehe

jan 015 senyum tak ikhlas nampak..heheh

jan 021 alaa anak umi ni…heheh

jan 028 seronoknye main..smpai ternganga mulut..heheh

jan 034 kami….(gmbar abah takde ye..jgn marah tau…)

4 comments:

M a W a D D a H said...

comelnya eryna....

umi die pun comel gok..kena puji skali...hehe

fariha said...

agree with adah..eryna looks very cute and so her umi la kan (puji bodek neh, teringin nk karamel ari tu ;p)

cerita ceriti.... said...

comelnyer eryna............

Sabihah said...

adah : puji kenappe niii?hehehe..

fariha : lain kali, kalo rs nak mkn, ckp awal2..bleh b buat..bukan susah pun...hehehe

ceritaceriti: ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...