Feb 21, 2011

Eryna dan Sate

wah2..tajuk mcm best je kan?aku suke sate..kalo sape2 nak ajak aku makan sate, insyAllah aku akan pegi punye…kalo tak dapat pegi pun, aku mesti ajak cik hubby pegi…hahaha…jht tak?

tp rupa2nye perangai aku yang satu ni dah terlekat kat anak aku yang sorg tu…tak sangka jugak aku…tp mmg kalo die jumpe sate, ya Allah mcm tak jumpe mknan berhari2 tau…semalam aku pegi mkn sate lg..tp aku tak amik gmbar laa…yelaa gambar die makan sate dah byk…pkai yang ada jela…hehehe

sate1 ya Allah anak aku…heheh

sate2eryna dan satenye…hahaha 

sate3penuh mulut tu yang klakar nye..heheh 

dan tak lupe…gambar umi dan eryna dlm kete baru2 ni…^_^

sate4

p/s: aku pun nak glemer jugak…takkan gmbar eryna je kan??hahahah

2 comments:

fadhdeela said...

sate????sedapnyer!!! suka sate jugak :P

Meh singgah: Tuala Wanita Punca Barah Pangkal Rahim??

Sabihah said...

:) jom makan sate..besh kannnnn??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...